det skulle räcka med hälften av allt vi har idag

inflation strömmar ur mina små högtalare på laptopen, jag mår helt okej, klockan är 23.17, jag börjar få träningsvärk och ledigheten imorgon lockar fruktansvärt.
Imorgon har jag lovat (tvingat) mig själv att skriva på rapporten. Den ska vara inlämnad om 7 dagar, på söndag. Tänkte dra mig ner till gymnastiken imorgon också, vet inte varför. För jag lär inte få göra så mycket där eftersom jag inte har någon licens. Det kan vara mysigt att gå ner där ändå, så får de bli. Måste bara förmå mig själv att faktiskt ta mig dit också!


egentagen bild från skolfotot. Alla är dock inte med på denna bilden. Någon som tycker att bilden ser aningen o-organiserad ut? Jag ser inte riktigt ut att passa in där.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0