don't need your approval to find my worth

Jag sitter och väntar på maränger, kolasås och glass. Mamma har även bestämt sig för att göra äppelkaka, det känns nästan som fredag ju. Fast det är bara en väldigt lyxig onsdagkväll. Kanske kan få till en väldigt mysig kväll framför tvn med idol och min alldeles finfina familj.

Imorgon missar vi våran frisörsteknik, sadface. För istället ska vi på någon föreläsning om facebook som alla säger. Haha. Fast egentligen var de väl någon föreläsning om att man inte ska lägga ut bilder och sådant öppet och offentligt överallt. Det är iallfall vad ryktet säger att vi ska göra. Det ska även komma en kille från lanza och snacka om deras produkter på fredag, det ser jag lite mera fram emot faktiskt. :)

once again, FR1 är bra!

och en bild som inte hör hit det minsta, men jag tycker den är gullig :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0