eller jo, kanske..

Jo, förresten. Jag hinner skriva om min dag. Hemskt många inlägg det blev idag, många onödiga. Det kan bli så knasigt ibland ni vet.

Iallfall, vi hann ju såklart inte med tre-tåget hem så vi fick vara var i stan i en timme. Lisafisa skulle inskaffa sig en kalenderbok, eller vad de nu kallas. Så det gjorde vi och sedan blev klockan mycket och vi for mot tåget. Har haft tråkiga lektioner idag, matte och engelska. Fast dagen har väl varit helt okej ändå, konstiga samtal vi har haft till och från. yehapp.

När jag kom hem mötte jag upp syrran och vi käkade typisk ikea-mat. Köttbullar och pommes. Det satt asbra i magen måste jag säga, hungrig som en varg var jag. Sedan gick vi runt och velade över hela ikea. Ett rött litet bord fick följa med hem, samt lite ljusgrejer.

Väl hemma tog jag med mig hunden ut på en promenad med eve och johanna. Gick en runda, snackade lite och så. sedan träffade jag min älskade, fina vänner Sara och Salome. Gosch, jag har saknat dem, och fortfarande så lika sig själva. Gud ja, de går inte att ändra på.

Nu har jag duschat och så, ska sova snart. Jag vet, jätte tråkiga inlägg, jag vet. Ni får överleva lite till. Bilder har jag inga heller. Fän. Aja, godnatt again!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0