I'm addicted to the pain.

Nu är det meningen att jag ska sitta här, i tre timmar, och skriva på ett arbete som kallas 'mitt yrke'. För det första går det inte att göra vad man ska när de ska göras på datorn. För det andra sitter det fjantiga tjejer vart man än vänder sig, med andra ord är det ingen som gör något. För det tredje är det super tråkigt och jag tycker bättre om min spotifylista än att skriva på arbetet. Lite kul att halva klassen sitter inne på facebook också.

Tror jag stannar kvar och tar tolv-minuter-över-fyra-tåget. Känner inte för att konka runt på min idrottstrunk i all världens fart. Nej, då är det minsann bättre för hjärtat att ta det lugnt.


Bara för att slänga upp en bild så saknar jag östersjö lite, att dela ett blött och äckligt tält med fyra andra tjejer, med lera, vatten och främmande människor!


Kommentarer
c a f f e y

Hejsan, allt bra med dej idag? :)

2009-09-08 @ 15:22:33
URL: http://caffey.blogg.se/
Anonym

Saknar! ett starkt minne för livet <3 // Tittié

2009-09-09 @ 17:16:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0