Matte är för snillar..

Nu är jag oerhört trött på matte.
Jag förstår inte schackbrädet och allt snurrar ihop sig. Blev lite avundsjuk på anna när hon berättade att hon fick sitta i ett speciellt klassrum på hennes gamla skola för att hon var bättre än alla andra, om vi ändå hade de på det viset :D!

Frukosten i skolan var god iallfall, något plus än så länge. Efter lunch har vi engelska redovisning, hm, may the force be with me, som Gustav hade sagt. Jag saknar den mannens visa ord ibland, hans fina "lycka till"-sms när vi skulle ha prov. May the force be with me. Fast, så seriösa ska vi nog inte bli. Det får gå som det går helt enkelt.

Idag har jag även, av någon anledning, råkat lova Martina att gå ut och springa med henne idag. Till och med råkade ta henne i handen på det också. Inte kul. Nej gud vad jag klampar ner på allt negativt nu, måste cheera upp mig lite.


I lite brist på andra bilder på denna datorn får johanna pryda inlägget.
Jag saknar vår klassmiddag, alla var så fina.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0