No one laughs at God in a hospital

Jag kom på världens bästa idé att föra över bilder från min gamla dator till den nya utan att det skulle ta en massa minne. Jo, att skriva över alla på en skiva, men, när jag skulle göra det fungerade det inte att kopiera dem. Min gamla dator är helt enkelt väldigt knäpp och samarbetar inte det minsta. Ungefär lika mycket (lite) som min escape-knapp. Man blir galen när ingenting fungerar.

Ikväll gick det åt tre timmar att sitta nere i källaren på göinge trafikskola. Med "lättskalade frukter" och kaka så gick timmarna fort och vi var klara innan vi ens hade startat kändes det som. 

Nu har jag duschat och tänkte försöka komma i sängs nu. Back to school imorgon igen, känns lite sådär. Idrott och Svenska står på schemat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0