ohwopidoh

En kvart i tandläkar stolen och jag var redo att gå hem igen. Inga hål, fint som attan! Var nere en runda i byn med syrran som skulle inhandla lite saker. Sedan satte vi oss i bilen, inklusive papi, och körde ner till stena parkeringen. Där var de meningen att jag skulle utmana ödet och sitta i förarsätet. Lite motorstopp kunde jag inte undvika, men annars gick det bara bra i både ettan, tvåan och back. Haha. Ganska kul faktiskt, lite farligt och nervöst bara.

Nu har jag precis duschat, tänkte äta några potatisbullar, göra matten och sedan sova. Har lite ahlgrens bilar att kränga innan också, och säkert ett och ett annat one tree hill avsnitt att avnjuta.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0