tisdag

Vilken skön dag det har varit idag. Fint väder, bra umgänge. Allt. Efter sista lektionen gick vi lite i stan i väntan på tåget. Jag inskaffade ett par vantar, så nu har jag den kompletta samlingen med vantar och mössa. Tågade hem och när jag väl var hemma åt jag och la mig framför one tree hill och sedan sov jag ett par timmar.

När jag vaknade upp igen gick jag och papi en runda i byn. Kom hem en timme efter det och sedan träffade jag Rasmus och Kalle. Dem kastade stenar mot tomma intet och sedan gick vi en runda. Helfint och jävligt kallt! Då kom både mössan och vantarna till god användning vill jag lova.

Nu är jag hemma igen, tänkte kolla på idol, men icke. Klockan är 3 minuter över 9. För sent. Istället får jag väl titta lite på one tree hill och INTE sova har jag lovat en viss viktigpetter :) :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0