Ultimate!

Igår satt jag hemma hela kvällen. Jag var med och höll sällskap med martina och hennes vänner som festade till det här hemma. Snacka om att jag blev ganska så sugen jag med. Även hos grannen var de full fart! Träffade folk hit och dit. Vid halv 10 kom mami hem och vi var ute och gick en runda. Träffade på lite folk som vi pratade med och var hemma någon timme efter det. Inne på mitt rum var de spår av daniel schölin.

Kan inte vara någon annan än den där Schölinen. Ack!

Knäppte lite fina bilder på grabbarna som besökte mig igår också, slänger väl in dem också så känner de sig sådär coola som får vara med här. hrm.




Nu har jag även spenderat 4 timmar nere på byn med mami. Först kollade vi modevisningen, och sedan gymnastikuppvisningen, gick lite i affärer och hjälpte mammas kompis med försäljningen av thaimat! Fint. Sedan frös jag och vi gick hem. Ikväll ska jag träffa daniel och robin, blir nog bra! puss


Kommentarer
.

jätte bra

2009-09-12 @ 16:39:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0