cause if you don't understand me you don't get me

Jag försökte skriva ett inlägg imorse, men när jag läste igenom det och insåg vad jag hade skrivit om ångrade jag mig. Fast nu känner jag att jag måste på framföra min tanke igen och publicera det. I morse, helt plötsligt började jag tänka på rännskit. Det var inte så att jag behövde gå på toa eller något, men en diskussion om detta i lördes gjorde mig lite fundersam. There I said it, rännskit rännskit.

För övrigt vaknade jag av att mamma ringde i morse, vi pratade kort och sedan somnade jag om igen. Vaknade igen lite senare och gick en promenad med molle. Gjorde toast som frulle och sedan blev klockan 11. Cyklade iväg till stationen och träffade min mates. På vår lektion fick vi klippa och klistra lite från tidningar och göra en moodboard. Efter lektionen tog vi och solade lite utanför skolan och gick sedan bort mot stationen. Sov på vägen hem och cyklade till träningen. Tränade lite inför uppvisningen som är på måndag (!!!) ooh god. typ.

Nu har jag slängt i mig mat och ska njuta av en ledig dag imorgon. Jävligt skönt på alla sätt och vis. Vad som tar emot mest är regnet som tydligen ska befinna sig över älmhult imorgon.

tråkigblogg.se ....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0