everyday with every word

Helg, helg, ljuva helg. Välförtjänt, gött och överraskande.

Idag fick dockan bestämma vad jag skulle göra på honom idag. Jag rullade permanent hela lektionen och fick sedan mitt hår lockat. Naturkunskapen var allt annat än rolig och på vår kvarts-rast somnade jag. På riktigt. Inte sådär så att man hör allt omkring sig, utan jag vaknade av freppas grova röst och en lisa som kliade en på ryggen. Fint det. Vi fick sluta en halvtimme tidigare och vi gick mot bikbok, inhandlade en bandlös-bh-slash-top och ett par trosor till det. 100 riksdaler endast. Sweet.

Klockan 4 var vi i älmhult och jag och amandutten försvann in i stora kappahl. Det var över förväntan må jag säga, på ett bra sätt. Det är synd att det är den affären som det är, jag hade gillat det mera om det var h&m typ. Jag lämnade amanda på övergångsstället och cyklade hem. Gjorde en awesome tårta till martina, har hjälp emma med att göra tacos. Satt mest och gjorde nada.

nu ska jag återgå till vad jag gjorde. Ikväll blir det partaj och tacos, som ni kanske förstod.
puss. ha en bra fredag.
det ska jag ha.
puss igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0