i forgive you

Promenad i skogen. Lazy hour på trappen. Powernap på soffa. Ben&Jerry's. Dans. Cykla.
Min söndag kort och gott. Jag önskar att jag hade något roligare än det här att berätta för er, kära läsare, men roligare än så blir det nog inte. Jag kan berätta för er hur tuff den kommande helgen kommer att bli. En fest på fredag, en tävling på lördag och en fest på lördag. Hur kan man alltid lyckats fixa en dubbel helg med fest och parera in en tävling samtidigt. Tredje gången för min del. Jag kommer vara slutkörd.

För övrigt, läste jag någonstans på facebook (hehe världens mittpunkt typ) att det endast är 9 veckor kvar till sommarlovet! Vilket innebär att det är 9 veckor kvar till dancecompetition.

dags för en dusch och hårinpackning.
jag vill kunna ge dig allt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0