I won't live for another moment like this

Mamma mia. Jag är slut i precis vartenda del av min kropp som jag förtillfället äger. På frisörtekniken trodde jag bokstavligen att jag skulle dö av tristess när jag fick reda på att vi skulle måla ansiktsformer and so on. Jag och amanda teamade tillsammans och vackert blev de. Eller tja, vi har aldrig påstått oss vara duktiga på att teckna. Det blev lite bättre när vi fick reda på att vi skulle göra lite av en total makeover på varandra. Amanda fick långt svall. I lite konstiga färger men bortser man från de var hon fin. De var något nytt. Sedan fixade hon going-crazy-frisyr på mig med ett lila/rosa-neon hipperband runt pannan och grovt smink. Kan slänga in en bild senare, jag orkar inte idag. Och det blir inte heller imorgon.

Kom hem klockan fyra, letade efter min cykel som stod hemma på uppfarten. Den glömde jag visst hemma idag när jag fick skjuts. Väl det. Sa hej då till min fina och promenerade hem. Åt och gick till haganäs. Tränade och det var galet varmt. Vi tog lite kort också, hehe. Alltid lika roligt och galet. Pyramider hit och dit. Sedan gick jag hem där ifrån, mötte martina, gick en bit och sedan hämtade jag upp johanna. Vi fortsatte att gå en runda till, pratade om allt mellan himmel och jord. Inser mer och mer hur bra jag har det i växjö.

Imorgon ska vi stanna kvar i växjö efter skolan, hemma hos fanny. Äta på Hong Kong tillsammans med 12 andra tjejer och sedan partaja som fasiken hela kvällen. ÅH vad mysigt vi ska ha det. ÅH Åh åH åh

fan, måste sova. måste packa. måste äta. Hur ska jag hinna innan klockan blir för mycket?
GODNATT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0