I'd rather be with you

Vi borde ha lite flera studiedagar känner jag nu. Rätt mäktigt sådär en tisdag helt random. Jag ställde klockan på halv 8 (trodde jag) och vaknade istället halv nio. Drog på mig träningskläder och promenerade  bort till viadukten ett par hundra meter bort. Väntade på Julia, Julia kom och vi gick en runda. Pratade om livet och filosoferade lite och en timme senare kände vi oss bra och kroppen mådde säkert minst lika bra efter den. Inte för att tala om lättnaden på våra hjärtan, hehe he.

När jag kom hem drog jag igång och städade mitt rum och varför inte ta hela huset när man ändå är på gång. Sagt och gjort, sedan åt jag och martina på kina. Åkte hem, somnade i fåtöljen och sedan cyklade jag ner till haganäs. Träning och efter det ledarmöte. Cyklade hem i både ösregn och össnö (för så heter de väl?). Hemma sådär lagom glad och lagom blöt. Just nu är jag dessutom bara frustrerad och pratar inte med någon. Jag önskar att mamma var hemma och allt är bara bajs. Som grädden på moset har jag värsta feta blåsan på hälen. Känns som att lägga sig på golvet och bara storböla skulle vara något för mig. Jag biter ihop så mycket jag kan. Kul att jag spelar deppmusik som I'd rather be with you med Joshua också, kors i taket.



finfinfinfinfiiiiiinaaaaaaaaaaaaaaa mamma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0