i'm not your toy

Detta kan ha varit årets kortaste onsdag. Vi åkte ner klockana sju som vanligt och klockan 12 klev jag innanför dörren igen. Idag har vi bara skrivit ett nationellt prov i engelska samt räknat lite matte. Med andra ord har vi inte haft det så tufft som det låter. Jag hade laddat upp med en större kollektion choklad, ätbart som drickbart. När vi fick sluta sprang jag och julia till tåget. Vi sprang som fan rent ut sagt. 1 minut från att missa de, då sprang vi lite fortare. Jag märkte knappt att mina ben rörde sig, det blev bara jävligt jobbigt.

Borta bra hemma bäst som man säger. Jag stoppade in Anders Grega i öronen (inte bokstavligen, det hade han nog inte gillat) och slöt ögonen. Lagade lite mat sedan och kollade på film. Vilket resulterade i att jag sov 2 timmar. Ain't good. Fast eftersom vi har frisörteknik imorgon ska jag nog ta mig igenom dagen trots att jag kommer somna klockan 2 inatt.


nu ska jag sysselsätta mig med.. något


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0