It's quiet on the streets now

Att man blir trött i huvudet av att stå och färga och klippa trodde jag var en myt barbro spred för att vi ska gå och lägga oss tidigt på kvällarna. Det visade sig att hon hade rätt och mina ögon är numer bara på halvspänn. Om ens det. Jag är, om ens möjligt, ännu tröttare nu än vad jag var när jag gick och la mig igår.

Ni fattade säkert jätte mycket av det där. Dagen har varit bra och jag började med att stå inne i tekniksalen och pyssla om mina dockor. Idag var de fruktansvärt segt och jag bara påbörjade saker utan att ens göra de riktigt färdiga. Efter lunchen kom min kund, Angelina. Jag fick en assistent i form av palmis också, det gjorde det hela lite roligare. Vi lade folieslingor i håret på henne och efter det så satte jag saxen i håret på henne. Jag tycker hon blev finfin och jag hoppas hon själv blev nöjd. Så att hon inte ligger därhemma och gråter inatt. Det vorde hemskt. När vi var klara gick jag och amanda bort mot stationen och häckade där. Kollade på konstiga människor med mina halvöppna ögon. Satte mig på tåget och somnade på direkten. 3 samtal och 2 sms senare vaknade jag i älmhult. Jag och martina åkte bort till willys för att handla inför imorgon. Då hon fyller 19 år! Stor flicka. hehe.

Naturligtvis glömde vi cykeln på stationen på vägen hem, så måste snart ner och hämta den innan däcken är punkterade. Och idag ska jag träna yoga, får se hur seriöst det kommer att bli. Puss


Kommentarer
Angelina

Lilla söta Kristin! Jag är helnöjd, har gått fram och tillbaka till spegeln och känt mig supernöjd. Tar hela tiden i håret och det känns underbart, allt det slitna trassliga är borta. AMAZING! :) Tack till tusen för ditt jobb idag. Betyg; MVG ++

2010-04-22 @ 21:15:04
URL: http://modrica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0