jag ger dig handen men du ryggar tillbaks

Yoga var coolt. Har inte riktigt kommit underfund med andningen efter 50 minuter, det är svårt att spänna magen och samtidigt tänka på att andas regelbundet. Det slutade med att jag höll andan i tron om att jag andades. Jobbig situation jag satte mig själv i när jag stod där och spände mig och upptäckte att luften runnit ur mig. Kunde slutat illa.

Min cykel is on a safe spot nu så behöver inte oroa mig över hjulen längre. Jag har duschat och jag har ätit. Check, check och check. Nu finns det inte så mycket kvar på dagens to-do-list. Det enda som återstår nu är sängen. Jag känner gladeligen att jag kan lägga mig där redan nu, unna mig lite extra sömn sådär innan helgen.

:*
hehee


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0