rude boy

Det känns bra att vara tillbaka i skolan, man är omringad av fina fina människor som man inte riktigt kan få nog av. Började dagen med teori på idrotten. Vi skriver arbete om apu-platsen och det är ungefär lika roligt som det låter. Efter att ha suttit tre timmar utan en bordskamrat fick jag nog och tog mitt pick och pack för lite råäcklig pasta. När vi under lunchen kunnat catcha upp lite i samtligas liv återgick vi till ladan för att ha svenska. Vi läste och pratade om sagor. Fick lyssna på en saga, somnade nästan och sedan slutade vi.

Vi trippade bort mot stan och prövade kläder på h&m. Tror ni det passade mig? Nej, den fina tröjan vi alla prövade, den såg ut som en sopsäck på mig. Istället fick den följa med julle hem, lissen som en skata. På tåget hem pratade jag och amanda. Jätte mycket och om jätte många jätte bra saker. Mycket jätte men jätte är bra. Hon är jätte bra till och med.

nu ska jag äta en banan och sova.
godnattens.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0