tralala lilla molntuss

Godkväll. Min dag, den har varit bra, solig och bara allmänt bra. Vi började med lite matte som å andra sidan inte var lika bra. Amanda lärde mig att lyssna på musik och jag hängde med i svängarna. Även om jag måste medge att lite var konstigt. Vi åt frukost och sedan var vi tillbaka framför bänken igen. Lunch rast med flygande jakob och stan  med amanda och julia var helt okej. Jag inhanlade mig en rödvitrandig body, den var fin. Sedan gick vi tillbaka till skolan, njöt hela vägen av solen. Naturligtvis fanns inte tanken på solglasögon när jag cyklade hemifrån idag klockan kvart i sju på morgonen. Nej så vi fick kisa lite, men det är fint det också. Då känner man att det faktiskt är lite sol ute.

På engelskan kollade vi på Pretty woman, bra film trots att jag somnade lite. Det får man göra. Vi kom med tre-tåget hem och ett skinande älmhult mötte oss med en vårmarknad. Vi gick ett varv och sa hej då. Jag cyklade hem, powewalkade 45 minuter i skogen, underbart. Glajjorna på och endast en kofta. När jag skulle gå ut och sätta mig på altanen på baksidan av vårat hus, möttes jag av detta:


Okej, när pappa har rivit bort hela altanen, då är minsann våren påväg någonstans! As najs skulle jag vilja säga. Den ska bli större och finare. Jag gjorde dessutom lite fynd under altanen. Jag hittade bland annat gafflar, troligtvis tio år gamla glasspinnar, lite småmynt och en hel del små leksaker. Inte så tokigt.


Kommentarer
Martina

PAPPA? fan jag hjälpte du till med minst hälften!!!

2010-04-09 @ 19:15:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0