snap

Man kan ju börja undra vad som händer med alla människor. Okej om man har en kiss och bajshumor då och då, för det har jag också. Men alla dessa :pp:p:pp:ppp-grupperna är ju bara fruktansvärda. Lite kul att det är samma person man får dem av också, hm. Ja, kul och kul, snarare jävligt löjligt.

Innan dansträningen hann jag med att kolla på flickan som lekte med elden och klippa till pappa lite, håret då alltså. Han blev fin och korthårig och sedan övningskörde jag ner till linné. Nu ligger jag med benen uppslängda på soffkanten lite halvavslappnad, leker med tårna på fransarna som hänger ner från lampan och kollar på wallander. Med andra ord gör jag inte så mycket. Funderar på att skriva klart arbetet till babbsan, men nä.

snart ska jag

...... sova


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0