it's hard to say that i rather stay awake when im asleep

Jag tror jag har fått ett one tree hill återfall. Alla så otroligt visa meningar, kloka ord och all problematik. Säkert har jag sagt det hundra gånger förut, om inte mer, men man kan känna igen sig så fruktansvärt att man tror att man själv är med i serien.

Imorgon är det torsdag. Gud, redan?! Vi ska ha vårat första kundpass och jag har fortfarande inte lyckats skrapa ihop några kunder. Hur ska jag någonsin kunna skapa mig en kundkrets när jag inte ens kan få dit frivilliga att klippa sig gratis, hehehe. Därför har jag fått en kund av lisa i form av hennes syster angelina. Risky.

nu värkar mitt vänster ben och batteriet på denna datorn börjar lida mot sitt slut, for now.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0