siesta!

När jag duschade idag, kunde jag inte sluta tänka på palmis. Inget kinky nu va. Utan jag tänkte mer på vår diskussion om vad vi gör med håret vi fäller när vi duschar. Det var ingen särskilt fräsch diskussion nu när jag tänker efter.

Ikväll har jag krånglat som fan med datorerna. Skulle beställa siesta biljett, hur tror ni det gick? Först försökte jag göra det på min dator. Prövade att betala med pappas kort, gick inte. Provade internetbank, gick inte. Istället satte jag mig vid den stationära datorn och började. Internetsidorna funkade inte. Nähe, vad gör jag då tänkte jag? Och fortsatte klicka och klicka och klicka. Tillslut kom jag in på siestas hemsida och lyckades med nöd och näppe få upp biljettgrejsimojsen. Började skriva in alla uppgifter och skulle precis skriva in min mailadress. TROR NI INTE ATT SHIFT-KNAPPEN INTE FUNGERAR ELLER?! Jag ville gå under jorden. Med gråten i halsen gick jag tillbaka till min dator och försökte en gång till. Gick inte. Tillslut fick pappa föra över pengar till mammas kort som fungerade att betala med.

nu jävlar är biljetten i mina händer!


stackars amanda som fick ta emot mina utbrott på msn.
godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0