you don't now how lovely you are

Igår såg jag förresten årets första geting och så slickade jag på årets första glass. Jag glömde bara att nämna det igår, kände att det var viktigt för er att veta.

Idag har vi har frilleteknik hela dagen. Först satt vi i ring som på dagis och pratade om hur vår praktik hade varit. En och en fick vi svara på ett dussintal frågor innan vi fick rast. Efter rasten gick vi in i salongen. Jag klippte en herrfrisyr, han blev en ung handsome man, dock förstör skägget hela honom. Gjorde lite folieslingor också. Sedan fick vi redovisa för klassen vad vi gjorde. På lunchen åt vi på thai idag också, fin fina rikskuponger skulle jag vilja säga. Gratis är gott.

När vi slutade kollade vi efter solbrillor och vid den tidpunkten ville jag egentligen mest dö. Idag har jag alldeles för mycket att klaga på. Jag har småhår överallt i mina kläder och under. Jag hade ont i fötterna. Jag hade huvudvärk och min hals gör också ont. hej sjukling. Förresten skulle de växa en man(hästman ni vet) där nere på julia, hehehe. På tåget var de också kul, men fortfarande ville jag sjunka under jorden. Det gjorde jag när jag kom hem. Svalde en äcklig irpen och däckade på soffan. 45 minuter senare kollar jag ut i rummet, allt snurrar, lite som om jag vore full. Nu är det bra igen och jag är inte särskilt pepp på att skriva idrottsarbete. Jag hittar inte ens vart jag ska skicka in den, dumma dumma jerran.

Nu ska jag gå och duscha, det är tufft att ligga på soffan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0