Just don't fall recklessly, headlessly in love with me

Igår kollade jag på fyra filmer. Där kan vi prata om skolångest. Sex and the City 2, snabba cash, remeber me och the last song. Skratt, spänning och tårar, sedan somnade jag.
Idag är jag mest bara nyfiken på alla ettor, jättenyfiken! Och så har jag dragit igång musiken på fullt ös. Trodde jag var helt ensam, men så märkte jag nyss att molle ligger i sängen tre meter ifrån mig och bara kollar på mig. Han suckade nog ganska hårt åt mig, men vad gör de. Mitt hus, hehe. För övrigt är jag hemma själv. Med för mycket fritid sitter jag och kladdar i kalendern jag köpte igår. Och så kollar jag listan för malmöfestivalen. Ser ut som att vi kommer spendera en jävla massa pengar på tåg den kommande veckan, men vad gör de.
Nu spelas lite robyn, daniel adams-ray, oskar linnros, och lite johnossi.
dags för lite frulle/lunch. tjarå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0