skönt att jag slipper blir 25

Hade jag inte vetat att det var augusti hade jag gissat på oktober. Jag höll på att blåsa iväg med paraflaxet i högsta hugget. Börjar fundera på vilken funktion paraplyn egentligen har. Iallafall när det både regnar OCH blåser samtidigt. Då vet man aldrig riktigt.

Skolan var bra. Vi har kickat igång UF. Jävla skön grupp och en sjuhelsikes bra idé. Kan jag tycka iallafall. Det var också den enda lektionen vi hade. 11.15 var vi ute i rusket igen och redo för lite hm. Jag handlade, men har ångrat mig nu. Imorgon skall en återlämnas, skjortan håller jag kvar i. Jag gjorde förresten en beställning på hm nyss, feelgood-beställning. Ibland måste man. Har även precis färgat och klippt martina. Hon blev söt och vi gjorde en grotesk upptäckt. Hehe, he.

Imorgon ska vi till malmö.
OSKAR LINNROS, så fint det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0