karloskar

Överallt har jag läst att folk hade haft en såkallad "galen helg". Jag kan faktiskt säga att jag hade en minst lika crazy helg som majoriteten av folket som befunnit sig i Växjö de tre dagarna då jippot hölls. På torsdagskvällen tog vi som jag tidigare nämnde bilen ner till växjö. Tillsammans med Lisa, Angelina, Emilia och amanda hade jag en toppenkväll. Vi började på koh thai och avslutade sjungades till calleth you, cometh i. Tog bilen till donken, fullt ös i bilen med pour some sugar on me hela vägen hem. Ett jäklans håll-igång. Kom hem och sov som en stock.
Fredagen gick åt till ingenting vad jag kan minnas. Jag låg uppe på taket och målade tills klockan slog mycket och det var min tur att inta jordgubbsbåset. Kom dit och insåg att det endast fanns 1 ask hallon och 7 askar blåbär kvar. Då lös det upp i mitt huvud och jag insåg att min kväll var räddad. En halvtimme senare hade jag sålt vad jag skulle och plockat ihop. Vid 7 mötte jag och johanna, carolina, julia och matilda på stationen. Luffade till växjö i ett svettluktande, varmt tåg med tusen personer i. Trampade vidare mot Fannys place där vi fann nya tjejer. Förfest, stan och sedan tog jag, julia och julia oss in på terassen för att dansa av oss lite. En timme senare var vi redo att bege oss där ifrån. Jag och johanna satte oss i bilen påväg hem och  tackade för en bra utekväll.
Det var fredagen det. På lördagen åkte jag dit på impuls och efter att ha tagit fel på tågtider kom jag till växjö. Tog en promenad längs parken innan jag hamnade hos Fanny. Vi fixade oss och sedan kom grabbarnagrus. En mådde dåligt, men trots det hade världens humos.
- kolla mig i ögonen då
- ah vet inte om jag vågar de.
hehe. sweet. Efter ett tag kom ytterligare ett killgäng och hela lägenheten kryllade av killar. Efter många om och men hamnade vi på stan. Dröjde inte länge innan vi bytte gäng och begav oss mot ett studenthem(?) fullt av människor. Balkongen med lite gitarrspel gjorde mig och amanda djävulskt hungriga. Vi lyckades få napp på någon som var villig att laga mat, men de fick vi inte. Vi nöjde oss med yoggi och sedan somnade vi alla på en ganska så okänd plats. Vi sa hejdå till pågarna på morgonen och började en sjuhelsikes lång vandrig. När mitt tåg stod på rälsen var jag mer än nöjd över helgen och kunde åka mot ett tråkigare älmhult.
nu ska jag sova apgott och inte tänka på något.
hehe, puss!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0