empire state of mind

Misstänker att ni redan vet att även jag har fått jullov. Det känns skön-t och det tänker jag njuta av. Även om dagen började med ett 40 minuters sent tåg, kunde vi ändå njuta av julmyset med klassen. Lite prat och lite lek, efter det bjöds det på magdansuppvisning och en vanlig dansshow. Åkte hem med tolv-tåget efter ett gott julbord i matsalen. Gick till banken med pappa innan jag knallade över för fika på hartmans.

Ikväll har jag klippt pierre och robin. Mysprat och så tycker jag. Har käkat knäckemackor med räkost på, endast för att jag lovade mig själv att aldrig med göra pannkakor. För det är jag sugen på idag, därför väntar jag på att mamma ska komma hem. Hon kommer om en timme, kommer ha hunnit ändra mitt matsug tills dess. Kanske.

Ska slänga tuben i väggen nu och fortsätta kolla filip och fredrik. sköna pågar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0