please don't go

Det går trögt, men jag är så glad. Glad över något jag kanske inte borde vara, men som på något vänster ger mig hopp. Nu är det helg igen. Martina fick följa med till salongen under veckan och få sitt hår färgat på torsdagen. På fredagen var jag endast i salongen en och en halv timme. Åkte till växjö på morgonen för att skriva ett nationellt prov som gick rakt åt pipsvängen. Jag blir så motiverad av sådana missöden, eller kanske inte. Nå. Gick lite i stan med Julia, köpte lite julklappar och en röd klänning till mig själv.

Sa jag att det var helg eller? Och här ligger jag, en lördag i min säng. Föll offer för mitt nya duntäcke jag och mamma köpte på ikea idag. Där spenderade vi ett par timmar. Inhandlade lite av det mesta och åt gjorde vi också. Det var mysigt. Nu när jag inte har någon matte att räkna, har jag fortfarande en bok att läsa. 400 sidor kvar. Tur det är en bra bok.

Lite lussbullar och te, en bok och ett nytt duntäcke. Trivs rätt bra ändå.
Hej då.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0