all i have is all i need

Vilken galen vecka det har varit. Inte en endaste minut över för annat.

Jag har bland annat färgat johanna på salongen, klippt henne hemma, sprungit massa ärenden, färgat Inas hår, lite på sofia också, stylat flertalet personer med lockar, färgat min egna praktikant (hehee, nästan egna) och lockat hennes hår, vilma. Färgat några kunder, dragit ut slingor, ätit lussebullar, druckit cappuccino, gått och handlat med vilma i byn, stylat lite till, tvättat handdukar, snubblat i trappan, julshoppat lite med mamma. Fiktat med mamma, ätit med mamma, klippt mamma på salongen och också sopat lite hår. Ni vet, det gamla vanliga. Denna veckan har varit med jobb för mig, mer saker att göra. Med andra ord har denna veckan gått hur snabbt som helst och hur bra som helst.

Nu har jag tackat för mig på salongen. Fick med mig en massa produkter hem, hur gulliga är dem inte?

De två stora schampo flaskorna till höger och den lilla trion till vänster har jag dock köpt själv. Men se så bra, lite påfyllning bland hårprullisarna är ju helfint!

fyra veckor har gått galet fort, nu är det helg och två mysdagar i skolan återstår. Sedan är det jullov all over it!

nu ska jag läsa i min bok, ta något att äta och sedan sova lite.


Kommentarer
Issa

Vad roligt att få sådant där! :D

2010-12-17 @ 19:57:26
URL: http://khia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0