17 februari

Det känns som en stor trygghet att mamma först påstår att jag gått och blivit knäpp i bollen och konstig och sedan försöker döda mig genom att bjuda på världens starkaste thaimat. En stor trygghet.

Skolan är inte mycket att tala om idag. Matte och engelska på schemat. Det gamla vanliga. Hände inget över förväntan idag och maten var fullproppat med syltlök och vitlök. Vi fick gå lite tidigare för att hinna med tre-tåget, feels great att vara hemma tidigare, en timme är guld värd. Clumsy som jag är glömde jag självfallet mitt tågkort hemma. Första och sista gången. Jag trodde jag skulle skita ner mig på tåget i morse, likaså på vägen hem. Det visade sig vara en tur dag för min del, tågkonduktörer med ett glatt humör.

nu ska jag äta banana skids och krypa ner i badkaret idag igen.

såhär söt blir jag också när jag badar..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0