25 februari

Idag vaknade jag med ett stort sug att klippa någon. Sådär klockan 9 på morgonen en torsdag känner jag att det inte riktigt är okej att tänka så. Då ska man tänka på en underbar stor frukost. Det fick jag inte, istället gjorde jag iordning lite flingor till mig själv och la mig i soffan. Jag har också lagat mat och städat lite. Som en riktig husmor, lite pinsamt när jag tänker efter, men vad gör man inte för la familia?

Nu är mtv min största underhållning och rostade majs. Ikväll ska jag och mamma basta om det blir enligt hennes planer. 100 år sedan jag var på haganäs för att bada/basta, om inte mer.

jag hoppas det är regn jag ser på fönsterrutorna, please!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0