en sak i taget hinner inte ifatt när jag går ner i havet

Först nu har mitt internet kommit igång igen, därav den oerhört dåliga (fortsatt ganska meningslösa) uppdateringen. Nu är jag som jag själv skulle ha sagt, back on track.

Min gårdag slutade precis som jag trodde att den skulle sluta. Jag var dum nog som valde alternativ två. Film med martina, dock fick jag två snorungar på köpet. En säng, 4 personer, en trött kristin och transformers. Naturligtvis slutade det med att jag var trött och vände huvudet åt sidan. Sov sött tills daniel och martina hade svårt att hålla fingrarna i styr. De drog mig i kinderna, i håret, höll för min näsa, tryckte in chips i munnen och drog bort täcket. Grovt misshandlat under loppet av 5 minuter. Kick in the head, som jag pratade om igår. Jag röt till lite, fick sova ytterligare 10 minuter tills jag kände doften av morötter, kardinerade nötter och dylikt. Tvingades kolla robort-filmen utan någon mening i en stund tills jag tog mitt pick och pack och kröp över till min säng och spelade harpan.

Idag vaknade jag med ett glatt humör. Spelade kort med martina en timme på morgonen, jag vann hela tiden. Tröttnade och gick till tvrummet och kollade os. Sedan åkte jag mamma och martina till byn. Jag blev ytterliggare 400 kronor fattigare idag. En foundation och ett par ljusa jeansshorts. Nu ska jag bara invänta lite sol och värme innan de åker på. Känns som att vi är på ganska god väg med töväder idag, slask och blask kan ibland vara bra.

Ikväll har jag pysslat om martina och gjort ett försök till en balfrisyr. Jag lyckades sådär bra och ett nytt försök lär göras ganska snart. Nu har vi en tanke på hur den kan se ut, kan bli fint.

skidor rullar på tvn och jag sitter halv-bänkad
olympiska spelen i mitt hjärta, hehe



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0