hehe

nu har jag brett hundra mackor och gjort toast till hela famljen + jesper. Det var gott. Jag har även suttit och kollat på curling med pappa och känt mig sådär allmänt grown-up. Pappa uppskattade att min sociala förmåga fanns där och nu tänkte jag mätt och glad krypa in i kojan. Ute i god tid ikväll känns det som, förhoppningsvis slocknar jag ganska så snart. Jag behöver 9 timmars sömn eller vad det kan tänkas bli.

pusshej leverpastej! Förresten har jag lite ont om fantasi vad gällande rubriker, ha överseende för det och samtliga stavfel. Sitter och knapprar in detta inlägget på mobilen för första gången. Och ni vet ju hur folk jämnt klagar på diverse felstavade ord i mina sms. Ibland vill den helt enkelt inte som jag. Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0