jag vill aldrig att det ska bli morgon

Friskisdansen var rolig och jag erkänner att jag har träningsvärk i vaderna, men det är också det enda stället. Åkte ner till träningen på haganäs, mådde kasst och var mest sällskap/slav. När jag kom hem kollade jag och martina på when a man loves a woman och åt glass. Filmen är vacker och glass är gott. Det botade mig lite, sedan gick jag och la mig.

Idag gäller samma vers. Skivstång och sedan gymnastiken. Idag ska vi ner till ikea en sväng, jag hoppas på köttbullar. Jag har lovat att städa och tvätta också. Lika bra jag tar tag i det med en gång. Hejhopp, vi hörs!


bara för att det är tisdag idag och bara för att vi hade så sjuhelvetes roligt på laserdomet! Lite för att jag saknar er också. PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0