Laserdome

Lag 4 hade ett starkt sammarbete den första matchen som spelades. Vi vann med 263 - (-)7. Förstår inte hur det kom sig att motståndarna fick minus 7, men det unnade vårt lag. Vi växlade med lite biljard innan det var dags för vår tur igen. Denna gången hann jag inte mer än vara inne 2 minuter innan mitt heliga vapen la av. Jag kände mig mest som ett fån. Vi hamnade på en förtjänt förstaplats i turneringen. ÅH vad roligt vi hade det. Nog att det var första gången för mig och att jag egentligen inte ville vara med efter att vi hade gått rundturen inne i spelrummet. Jag har nog aldrig haft så roliga med en väst, några väggar, ett vapen i form av en vattenpistol och några awesome lagkamrater samt motståndare. Känns som att jag numer kommer att besöka laserdome-hallarna betydligt oftare än jag förut gjort, garanterat.

Efter att vi skjutit varandra gick älmhult vidare för mat på koh thai. Jag slängde iväg mina 70 spänn och blev mätt. Dumt beslut för jag har inga pengar, men föll för grupptrycket. Och lukten av thaimat. Ljuvligt. Nu ska jag spinna vidare på svenskan med ordkunskap.


Kommentarer
fanny jönsson

ni vann bara för ni hade de röda västarna ;) hah

2010-02-16 @ 19:27:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0