lov? lov!

Hej sportlov!
Du är ganska varmt välkommen till världen detta året, hoppas du gör att vi alla kommer att trivas bra denna veckan och se gärna till att snön försvinner. Vi är lite trötta på den. Hej då.





nej, skämt.
Dagen så till vida har varit bra och jag känner att vi ett tag njöt av varje sekund. Tills Freppa drog ner våra förhoppningar. (kommer till det sen) Började dagen med en tågresa, händer ju inte så ofta. Bussresa som inte heller är av det vanligaste laget. Sedan hade vi lite regular frisörteknik och jag rullade permanentspolar och färgade lisens ögonbryn. Sedan hade vi lunch, som idag var gudomligt god!!! Tacobuffé med allt du kunde tänka dig. Vitlökssåsen var god men oj så farlig för näsorna. Fixade det fint med lite gum och sedan gick vi på lektion för att bygga våra bilar. Jag och julia var exalterade över detta tills idén gick åt pipan. Tänkte om, fick lite hjälp och byggde en ny bil. 3,75 meter hamnade vi på. Helt okej! Kort efter mätningen gick vår fantasi i tusen bitar. Vi trodde vi skulle bli lyckliga tjejer som fick åka med hem två tåget. Inte det. Lisa och Julia kunde inte släppa sin surpuppa-min, men jag och amanda kom över det och väntade snällt på att klockan blev halv 3.

Kramkalasde innan vi sa hejdå och gick ner till stan, sedan tåget. Lite kramkalas älmhult emellan och sedan skiljdes vi åt. Kommer jag sakna  mina fina vänner och klassen? - JA! Känns som att jag kommer att gråta mig själv till sömns inatt, hehe. Jag tröstar mig med lite OS och lite gott att äta.

Ha ett fint lov mina vänner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0