törsten efter morgondagen, doften av en bättre tid

Jag har denna dag insett att jag MÅSTE sluta öppna kapsylflaskor med tänderna. Känner att jag, bara igår, har slitit 5 år på mina tänder. Idag tog det emot att äta, som ilningar ni vet. Tror  pappa måste ringa till tandläkaren så att jag får slipa ner dem lite. Jag förstår att detta måste ha varit mycket intressant information för er. Om vad som händer med mina tänder och vad som måste göras. Det var mest för er som brukar anteckna.

Varm oboy, apelsinhalvor och babe den modiga grisen har fått bli underhållning för dagens söndag. Ikväll är det dessutom ingen dans och jag har lust att baka något. För att vara lite gullig mot min familj, det är trots allt alla hjärtans dag. Kanske skulle visa min kärlek för dem istället.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0