so far so great

Igår blev det inte mycket uppdaterat här inte. Känns som att jag hade en del att göra. Godmorgon förresten! Jag börjar väl med dagen som jag brukar. Frisörteknik i skolan och vi fick rulla spolar på varandra, vi alla blev lockiga, vissa mer lockiga än andra. Naturkunskapen med Freppa blev vi alla förvånade över. Något hade hänt och han var på världens skämthumor. Första halvan tog vi oss igenom fort och fesljummen verkar vara ett ord som följer oss överallt. Andra halvan av lektionen gick inte alls. Vi blev trötta och ville hem.

Jag och amanda trotsade 3tåget och gick och la oss i ett varsitt solarium istället. Bruna och fina gick vi en runda genom stan och 16.14 satte vi oss på tåget. Vi var hemma tjugo i 6. Så kan det gå med ett söndrigt tåg. Jag åkte hem och lagade mat som jag samtidigt sminkade mig. Åkte till lisa och sedan över till a-huset. Där befann sig lite tjejer och det blev förfest. Sedan trillade det in en och en annan känning och kvällen slutade med trevligt snack tillsammans med martina, tim, viktor och claes. Det hände lite tråkigheter också, fast de löste sig ganska fint.

Ikväll laddar jag återigen för en kväll på a-huset!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0