look around for the pepole in your life

Inte en, men två vinster på volleybollen idag! Något säger mig att vår klass är den mest tävlingsinriktade klassen på hela jb. Efter lite mördarblickar hit och lite bollar dit så blev vi sams i omklädningsrummet. Idrottslektionerna har aldrig varit roligare.

Vad som har varit roligare är våra svenska lektioner. Att skriva referat kan omöjligt vara roligt men bordssällskapet är minst lika bra som alltid. Trots att alla är inne i sina egna världar vet man att de skrattar lite inombords, då kan jag också skratta lite :) Vi saknar dock två stycken, Lisa och Anna.

ikväll: träning, match, engelska!

såhär mycket kan jag tänka mig att de skrattar, som vi skrattade under denna turen.
Tråkigt nog måste det finnas en fotograf, som inte både kan ta foto och vara med på kortet.
men julia får vara den vita fläcken istället,  :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0