växjö

Galet att jag klev upp klockan sju, en onsdag, en lovdag.
Styrde fordonet mot växjö klockan åtta, lämnade papi på sjukhuset och åkte vidare mot stan. Strandade oss på mcdonalds den timmen då inga affärer var öppna, mjukstart med varm choklad. Sedan knallade vi runt i vinterkylan och in/ut genom affärer. Fint att vi fick solen med oss idag, nöjet är helt och hållet på min sida. En blazer, som de så fint hette, fick följa med mig hem. Endast 199 från bikbok. Fint det.

Vid halv 12 var pappa färdig och med ansvaret på mina axlar lotsade jag bilen hemåt. Nu är vi hemma, 100% levande och solen skiner fortfarande. Jag tänkte passa på att gå en runda med Molle. Det är ju inte varje dag solen visar sig in these days.

jag saknar mina tågmates! :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0