vi gömmer våra lögner

Hej och hå.
Idag trotsade jag snön och tog på mig skinnjackan, vilket jag inte ångrar en sekund. Med lite sol och ingen kyla passade jag och pappa på att gå den där rundan, det var skönt. Skönt att lämna mössan och vantarna på hyllan, ta på sig sneakers, skinnjackan och den där scarfen.

Föll i mina gamla rutiner sedan. The hills, the city och sedan dans. Imorgon är det åter igen dags för lite sovmorgon, elva tåget, FR1 och bild&form. Jag kan inte annat än längta!

Vi retas med oss själva
letar och förbättrar
Men ingenting är värt det
när leva blivit rädsla

Vi låser in oss i rutor
vi inte vågar gå ut ifrån
Då kommer rädslan och tar oss
Då kommer rädslan

Vi gömmer våra lögner
i ursäkter och glömska
Vi ränner runt i mönstret
av en kvadratisk ruta

Vi låser in oss i rutor
vi inte vågar gå ut ifrån
Då kommer rädslan och tar oss
Då kommer rädslan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0