won't you give me another chance?

Fy attan vilken fin dag det har varit idag. Jag mår så himla bra nu! En filmkamera, en pappa och en molle. Vi filmade lite utomhus, snön och den fina solen. Mest för att mamma ska ta den med sig till Thailand när hon åker och visa mina små kusiner och släkt. De har troligtvis ingen större idé om vad snö är, synd de inte kan få uppleva det nu. Efter det tog jag mig en 40 minuters runda med musik i öronen och bara njöt.

Nu har jag laddat mobilen med massa musik för att klara mig igenom morgonarena på tåget och som ett plus när jag är ute och ränner i skogen. Förresten beställde jag och martina lite saker från hm, 423 kronor rätt ner i diket. Känns som att det var värt det trots allt. Nu har man lite att se fram emot, förhoppningsvis får jag rätt saker och rätt storlekar redan vid första försöket.

Hej då.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0