12 januari

Det märks på tågen när det är vinter. Idag var de 20 minuter försent. De gjorde oss egentligen inte så mycket då vi fick mindre tid att döda innan idrotten. Hann med en hel del på idrotten idag. Olika sorters tävlingar, kan vara bra för vår klass är oerhört tävlingsinriktade. Segrare för fia med knuff var gröna laget (mitt, hehe), resten av tävlingarna vann ett och samma lag.

Efter luch hade vi svenska, som egentligen var engelska. Vi kollade på I faderns namn, bra film sedan fick vi gå hem. Vi pausade på stationen och åt våra nötter. Tåget var i tid så vi kom på de i tid, väldigt trångt dock. Snopna blev vi när vi skulle hoppa på de tåg som alltid kopplas på i alvesta. De fanns inget! Galet.

Musik och en promenad hem satt fint och en banan efter det. Nu väntar jag på att klockan ska ticka till halv, då ska jag befinna mig på haganäs på möte.

vill man leka så får man leka. tjing så länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0