according to you, I'm difficult, hard to please

Idag är det måndag som alltid startar med en så skön sovmorgon. Jag knallade runt här hemma, drack morgonkaffe (vuxenpoäng!!) och tog det allmänt lugnt. Sedan blev det dags att knalla ner till derés och sedan vidare mot tåget. Vid den tiden hade jag plockat upp lisa och sällskapat med henne. 20 minuters försening och blå/rött tåg till växjö.

Bild och form med marie verkar alltid bli lika toppen. Idag målade vi färgcirkeln med vattenfärg hela lektionen. Kändes som om vi var tillbaka i barndomen, igen. På något vänster hamnar vi alltid dit bak i tiden när jag träffar mina kära kamrater, hehe.

Vi hann med tre-tåget och jag knallade hem i ös-snö. Åt lite och sedan åkte jag vidare till haganäs för träning. Åh! jätte super bra. Nu satsar vi järnet. Tror det börjar fint med en fet träningsvärk imorgon, inte helt omöjligt. Lite mat efter träningen, duschen och nu sitter jag med det där som alla fruktar. Svenskan.

Jättejättejätte stort grattis till palmen, 17 år är inte illa!

fin!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0