:D

Jag är HEMMA! Känns rätt bra att vara hemma efter 3 dagar på flykt i nässjö. Fast det har varit med härliga människor, fyrstjärnigt hotell och en hel del skratt i idrottshallen. Världens härligaste kursledare också, åh vad jag tycker om dem! hehe.

Fredagen innebar mest väntan på allt. Väntan på tåget i alvesta, vänta på att klockan skulle bli 6 i nässjö. Sedan satte vi igång, vi blev tilldelade våra rum och begav oss mot konferensrummet. Pratade om allt som hörde utbildningen till och vid 8-9 åt vi hotellmat. Schnitzel på tallriken, mätta och glada somnade vi senare. Lördagen började med hotellfrulle (som jag skulle kunna leva på livet ut) och vid 9 knallade vi över till idrottshallen där vi lekte av oss. Klockan 12 åt vi på thairestaurangen, lekte lite till och vid 6 åt vi på hotellet. Teori senare på kvällen innan vi fick lite sömn.

Söndagen var i stort sett lika dan, frukost, idrottshallen, thai och lek i idrottshallen igen. Lite väntan på att tåget skulle komma och avgå och nu är jag hemma. Händelserik kväll på alla kanter. De som dominerade och gjorde det lilla extra var nog ändå ledarna. Jag önskar att vartenda en av er skulle få träffa dem! Nu ska jag försöka äta lite mat och skulle behöva ta mig an en och en annan läxa. Noll självdisciplin är inte så bra i det här fallet.


att se det rinna ut i sanden gör mig ledsen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0