den enda personen som tagit upp min tankekraft 24/7

Idrotten var bra idag, blueteam vann fia med knuff och vi fick bestämma straffet. Var glad att jag själv slapp genomföra det, det hade inte funkat. Sedan körde vi igång med volleyboll, innebandy och basket. Jag fastnade på volleybollen tillsammans med några tjejer och jerry, vi klådde dem och vi gav dem chansen att vinna när det blev killarna mot tjejerna. Måste göra det rättvist, hehe. När idrotten var över bänkade vi oss på elementet och försökte värma vartenda del i kroppen som kunde tänka värmas. Tills vi senare var tvugna att bege oss ut i den fruktansvärda kylan igen, ingen höjdare.

Lunch på det och därefter svenska. Vi fick en uppgift som skulle skrivas och skickas in samma lektion. Vi fick med andra ord jobba häckarna av oss. Gick bra och vi kom med tre-tåget hem utan att springa. Eller ens promenera i rask takt. Det satt typ jättefint! Jag gick hem, åt lite och vidare till träningen. Idag var vi lite fler barn, 6 närmare bestämt har antalet dubblats. Sjukt att gå från 40 barn till 6, lite lugnare.

Nu har jag kollat det nya avsnittet one tree hill, bra.
borsta tänderna och sova står på tur.
godnatt.

vi bråkade lite, jag stängde in honom i glasrutan, sen blev han snäll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0