Det är nog bäst för båda om jag försöker låta bli

6-1. En helt okej match med andra ord som inkluderade en inte helt okej olycka.

Gårdagen var som jag tidigare nämnde en bra gårdag. Den spenderades återigen hemma hos lisa, som mina senaste tre dagar har gjort, på ett ungefär. Vi sprang mest runt i den tomma lägenheten och fixade det som behövdes. Matilda knackade på och efter ett tag var vi fullbordade. Vi körde igång med ett spel julia hade med sig för att mjuka upp stämningen lite, komma i rätt mood. Avslutningsvis dansade vi, allt där emellan är en gåta. Plötsligt försvann julia, matilda och carolina på annat håll och då var det bara jag och lisa kvar. Jag vet inte var i skallen det knäppte till, men helt plötsligt stod vi där, invirade i toalettpapper och med en kaptensbida runt armen. Tog galna foton och livet hann ikapp våra hjärnor, men ACK så roligt vi hade! Jag tackade för mig och åkte sedan hem runt halv 2 tiden. Så tack igen lisa, på nytt, för en toppen kväll!

Bilder väntas komma inom kort!
nu har jag lagat stuvade makaroner, avnjutit dem och tänkte kolla på någon film nu. Imon är det back to reality igen, FR1 med andra ord!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0