how come we don't say 'i love you' enough?

Sista lektionshalvan spårade ur! Jag vet inte hur många gånger jag torkade bort tårarna från mina kinder, för många gånger. Det ville inte ta slut helt enkelt. Vi försökte lugna ner oss med en bollmassage, lyckades inte fullt ut. Fortsatte galenskaperna till vi gjorde ett jätte-vink-hej-då! Sorgligt varje gång, hehe. Från en sak till en helt annan, också ganska sorgligt, var att jag alexandra och julia var centimetern från att rammas av en buss. Från och med NU är jag inget större fan av bussar eller dess chaffuörer. Särskilt inte dem!

Idag var även jag och johanna duktiga och begav oss ut i snön för en promenad. Mysigt som vanligt. Nu har jag ätit mammas thai-morots-blandning. Som var aningen för kryddad. Min mun bokstavligen brinner just nu och jag har säkerligen svalt tre liter vatten. Nu har det övergått från att brinna till att solbrännas ungefär. Tänkte att jag skulle borsta mina gaddar och försvinna ner i djupet (sängen) och sova.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0