I used to be lovedrunk but now i'm hungover

Det är inte alls okej att jag ställde klockan på 9 idag, somnade om, och vaknade halv 12! Galet. Jag hade gärna givit mig själv en bitch-slap nu, men ändå inte. Jag tänkte bege mig ut i spåret nu och gå en runda.

Mitt horoskop kan nog stämma ganska bra idag. Du kopplar av,  tar det lugnt och passar på att träffa vänner. Kanske återknyter du en gammal kontakt. Det är så mina planer ser ut för idag. Kanske träffa evelina en sväng, senare kanske robin och daniel. Helt okej för mig. Förstod jag inte allt helt fel så skulle det även bli en fika med lisa och titti idag, mycket att hinna med.  Nöjet är helt på min sida, men om jag ska få något gjort borde jag nog sätta igång nu! Vi hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0