I'm gonna break you heart

Bloggen fick ingen vidare start på detta året, kan bero på att min ork och lust tinar.
Idag var min tanke att stiga upp ur sängen vid 9. När mobilen ringde, ringde det också i min dröm. Jag förstod inte alls att det var mitt alarm, stängde av och fortsatte att spinna vidare på min dröm. Där sprack min plan och jag kunde lika gärna sova till 11. Fram mot eftermiddagen bestämde jag och Martina för att besöka bökhult, exotiskt. Vi lät Molle springa av sig ute på isen, när vi frös begav vi oss mot varma huset. Hade gärna lagt mig framför vår öppna spis, men var finns den när man som mest behöver den? Min ikea-duntofflor räddade mina isbitar till fötter. Snart ska jag ut i kylan igen, gå en runda dit fötterna för mig.

lägger in lite bilder när jag funnit den där förbaskade usbn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0